@ school.

Ja, här sitter jag i skolan och håller på med min multimedia uppgift, det går riktigt bra måste jag säga :) Känner ingen press inför den kommande veckan gällande detta nu, skönt :) Om ungefär en timme ska jag ha matte och sen ska jag åka hem, egentligen så känner jag inte alls för att ha matte, eller att sitta här överhuvudtaget, mår lite halv taskigt och det är riktigt äckligt kallt i datasalen, vilket det aldrig brukar vara, det brukar alltid vara för varmt men nu är det ombytta roller. Väl hemma så väntar mer plugg.. har mediekunskaps prov imorgon. På torsdag efter skolan så ska jag träffa Hanna och så ska vi ta en fika på Café Viskan, ska bli trevligt :)

Basic Element - Touch You Right Now<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0