Rock away!

Här kommer lite uppdaterande från min del, igår (Tisdag) så var jag ju som vanligt ledig och det firades med en rejäl sovmorgon, vilket verkligen behövdes! Efter en go frukost så satte jag igång med att plugga, träna, duscha, tvätta och fota lite. Tog sen moppen till Bollebygd och ställde den hos mamma, träffade syrran där och vi gick gemensamt ner till tåget vid 4 tiden. Åkte med henne till Göteborg och kollade lite i affärer, fick inhandlat ett linne/tunika samt en ny väska, grr på de!

Idag så hände inte så himla mycket ovanligt, det var skolan som vanligt bara. Dock så har Emilie skadat sig rejält, hennes ledband i foten är av så hon hoppar omkring på kryckor i skolan, stackare :( Får hålla tummarna på att det bli bättre snart! :)<3 Nu hade jag tänkt att sätta mig och plugga inför det stora samhälls provet som jag har framför mig imorgon, taggad man blir av att tänka på de!... not. Men iaf, det måste göras, det är ju inte så himla mycket kvar i skolan nu så det är bara att härda ut det sista plugget nu och sen är det över.

Uppdatering av mitt schema:

Måndag - 13:00-16:05 (Började 09:00 förut)
Tisdag - Ledig (Oförändrat)
Onsdag - 08:10 - 13:50 (Slutade 16:00 förut)
Torsdag - 08:10 - 14:30 (Oförändrat)
Fredag - 08:10 - 15:00 (Oförändrat)


Fatta så underbart gött eller! :D

Kommentarer
Postat av: Mli

Goding! ni är så söta mot mig ,

Hade varit så jobbigt att hoppa runt på de där djävulsredskapen utan er hjälp.

Du är fantastisk.<3

2009-05-11 @ 10:02:54
Postat av: Michaela

aaw, desamma sötnos! Självklart att vi finns där och hjälper dig, alltid, i alla lägen :) Du är fantastisk<3

2009-05-12 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0