10 maj 2009

Tjeena tjeena, här kommer en liten uppdatering från den gångna helgen.

Fredag - Var det skolan med underbaringarna :) Och sen på kvällen så var jag bara hemma och tog det lugnt.

Lördag - En riktigt lång, go och välbehövd sovmorgon för min del, helt underbart! Tog det lugnt en stund där på förmiddagen och sen bar det av ner mot centrum, där väntade nämligen snyggaste Emma själv ;) Härligt att träffa henne igen, saknar henne varje dag :(<3 Vi checkade lite nere i centrum och sen bar det av mot Göteborg, vi spanade i massa butiker och käkade Tacos buffé, GRR! Men det bästa var att få umgås med Emma och bara snacka om allt och ingenting :) Sen på eftermiddagen/kvällen när jag hade kommit hem så åkte jag och mamma till pappa och hjälpte honom med ett par saker.

Söndag (Idag) - Dagen kan beskrivas såhär: Lång sovmorgon, varit hos pappa och käkat middag, städat mitt rum, tränat, duschat och nu hade jag tänkt att krypa ner i min nybäddade säng och kolla på "Sex and the city" tror jag. Med tanke på att jag inte börjar förens klockan ett imorgon så kan jag ta det riktigt lugnt och inte tänka på att gå upp tidigt imorgon, helt underbart!

Måste bara avsluta med att något annat som är helt underbart är att, idag så är det precis en månad kvar tills skolavslutningen vilket i sin tur innebär sommarlov! "Fem tummar upp för det!*

SKÅL!

Kommentarer
Postat av: emma

och jag saknar dig varje daag!!:( Vi måste träffas direkt när jag kommer tillbaka till borås igen:)<333

2009-05-11 @ 13:51:36
URL: http://princesparkle.blogg.se/
Postat av: Michaela

aaw :(<3 ja, det klart att vi måste! :D<333333

2009-05-12 @ 12:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0