Idag har två stora bomber släppts...



Nu ska jag ta detta från början, igår så pratade pappa med mig och sa att han hade hittat en sak som skulle passa mig riktigt bra och det var inte något jag ens haft tankarna på att skaffa i nu läget, jag har liksom självmant känt det att det är något jag får ta och fixa själv senare.. Men pappa sa det att det inte var 100% klappat och klart, så han skulle spinna vidare på det och se vart han hamnar.
Och idag när vi satt och käkade middag så släppte han bomben att han hade köpt den här grejen till mig.. och jag blev helt ställd, hade inte ens en tanke på att han skulle köpa den och en mindre på att den skulle bli min..! :O
Så som första spontana reaktion var ju det att han inte alls behövde köpa den.. men jag är ju självklart inte dum, så det klart att jag tackar som fan och tar emot, för att uttrycka det i klartext, blev ju hur jävla glad som helst! :D

Och som om inte detta underverk vore bra nog.. så sa min handledare på min APU att nästa vecka så kommer det bli massa studio tid för mig, så nu kommer min kamera att gå varm hela nästa vecka, blev superglad när jag fick veta det! :D


Kommentarer
Postat av: Kattlöööda ;)

vad har du fåtttt?!?! Vill veta :D "det ska fan lukta kiss överallt" HAHAHA miss you <3

2009-11-05 @ 21:55:52
URL: http://princesparkle.blogg.se/
Postat av: Mli

DU HAR FÅTT EN BIL!!!!!!!!!???!?!?!?!

2009-11-06 @ 05:48:09
Postat av: Ellinor

Vad är det du har fått? SKIT NYFIKEN Ju :D

2009-11-06 @ 14:07:04
Postat av: Michaela till emma (Kattlöööda) ;)

Du vet redan göllet ;) hahahahaha fyfan va klockrent de va eller! :D saknar dig med, hoppas du mår bättre nu :)<3

2009-11-09 @ 20:06:02
Postat av: Michaela till MLI och Ellinor :)

Jag skriver på PP :)

2009-11-09 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0