Hard work!

Lovet är slut och min apu stod näst på schemat idag, det var för övrigt första dagen jag va på min apu och jag måste säga att det gick riktigt fint! :)
Stället jag är på är en fotostudio/där efter arbetet sker om man nu kan säga så. Det är inte ett tryckeri men det är dom som gör allt innan foton skickas till tryckerier osv. 8-17 blev min arbetsdag och det kan jag säga.. det va fan full rulle hela tiden, damn! Just idag så blev det mycket "se och lär" men jag fick också vara med och fota tillsammans med en fotograf i deras studio vilket va en riktigt rolig upplevelse :D Blir ju också mäkta förvånad av hur mycket det egentligen är att göra innan en produkt (Ex. ett foto, en katalog osv) är klar och ska skickas till ett tryckeri och allt detta sker på min apu plats. Så vi kan ju säga att jag kommer att ha händerna fulla med både fotograferingar och efter arbete nu de närmast 2 veckorna, men jag gillar de.. det är kul och allt folk är jätte trevliga och välkomnande :)

Jag måste också lägga till det att jag ska fan skaffa mig en MAC dator, fyfan va mycket bättre, snyggare och mindre problem det är med MAC än med PC, hade jag vetat de så hade jag skaffat MAC istället för PC :O Designen på MAC... damn så nice den är asså! :O

Nu blir det lite "America's got talent" och sen är det bums i säng :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0