Vändpunkt

Var uppe med tuppen idag.. eller ja, i alla fall nästan.. Mamma väckte mig 8 och då va det lite frukost som gällde, hade dock svårt att få i mig nått så det va inte så lyckat. Klockan 9 så mötte vi upp Annelie som hade sällskap utav två sötnosar vid namn Lincoln och Chester, vi tog en rask runda på 1h och 20 minuter, riktigt härligt att börja dagen med en långpromenad! :) Väl inne så blev det frukost och lite vila sen bar det av mot gymmet där jag spenderade ytterligare 40 minuter sen bar det hemmåt, duscha och byta kläder och åka till Göteborg.
I Göteborg så väntade en underbar massage som vi hade bokat med en utav mammas kompisar som är massör.. skönaste på länge måste jag säga, fyfan va underbart! :D Vid 16:30 tiden så åkte vi därifrån och då blev det middag ute, hemma sen så spenderade jag en hel del tid i Photoshop, har så många bilder att fixa .. men så lite tid, haha ;D Lite att käka, NCIS och hjälpa mamma lite med datan och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Twilight och jag måste säga till er alla som inte har läst böckerna...
LÄS DOM! Bästa jag har läst i hela mitt liv!! :O

 
Paramore - Decode<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0