Typiskt...

Det är min typiska otur asså.. På idrotten idag så ska jag självklart skada foten.. igen.. och till råga på allt så är det en gammal skada sen min handbollstid som spökar:/ Det smärtar ända från tårna, till hälsenan och lite upp i smalbenet, fyfan va trött jag blir! :/ Får se hur det är imorgon, kanske kommer med kryckor till skolan, vem vet? :O Ne, nu ska jag rycka upp mig lite med lite musik, sitter och sjunger på en grymt bra låt som jag länkar längst ner på detta inlägget.

"Saw you from the distance,
saw you from the stage,
something about the look in your eyes,
something about your beautiful face.


In a sea of people,
there was only you,
I never knew what this song was about,
but suddenly now I do
.”

David Archuleta - Touch My Hand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0