Drygt 12 timmar kvar!

Puh! Nu är väskan packad och klar, efter många ompackningar så är jag äntligen klar :) Hela kroppen pirrar och jag har börjat få såkallad "resfeber", har varit helt skum i huvudet hela dagen, har inte kunnat koncentrera mig på någonting.. De märktes nog extra mycket på engelskan som vi hade idag, haha ^^

Min dag började en aning annorlunda idag.. Klockan 05:55 så ringer det på hemtelefonen och det visade sig att det var Emilie som ringde från USA! Det va en riktigt trevlig överraskning och jag blev så glad av att få prata med henne igen! :D Har saknat henne så galet mycket, tiden har gått väldigt trögt måste jag säga.. Hon har bara varit där i drygt en månad nu men de känns som så mycket längre :( <3 Måste också notera det att när hon ringde mig så va klockan drygt 05:55 - Svensk tid och i USA så var klockan 23:30, så de skilljer ganska mycket i tid, vilket känns ganska skumt.. Jag hade precis gått upp och hon skulle gå och lägga sig, haha :) Efter ca 45 minuters pratande och skrattande så va jag tvungen att lägga på och gå till bussen, väl i skolan så har det varit Grafisk Design 08:10 - 13:00 och sen engelska. Efter engelskan så mötte jag Emma och Hanna i stan och vi kollade runt och pratade om morgondagen, asså shit.. Det är fan sjukt så tiden går, när vi beställde resan så va det mer är 6 månader kvar och nu är det ynka 12 timmar kvar tills planet går (10:00 imorgon)!! Första gången jag åker flygplan, första gången jag är utomlands och allt detta kommer att ske tillsammans med två snyggingar vid namn Emma och Hanna! :D Jag ser fram emot denna resan så otroligt mycket och det kommer lätt att bli ett GRYMT minne för resten av mitt liv! :D<3


Kommentarer
Postat av: Mli

Aw, så spännande med resan! Jag är så glad för dig att du ska få åka. Som du säger, det kommer nog vara ett Grymt minne för resten av livet! :D



Och det var så underbart att få prata med dig!! Älskar dig!! <3

2009-09-03 @ 00:18:57
Postat av: Anonym

Aw, så spännande med resan! Jag är så glad för dig att du ska få åka. Som du säger, det kommer nog vara ett Grymt minne för resten av livet! :D



Och det var så underbart att få prata med dig!! Älskar dig!! <3

2009-09-03 @ 00:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0