Ny månad - September

Idag så va de Grafisk Design som stod på schemat, från klockan 08:10 - 13:00 och sen slutar jag. Och jag kommer till skolan i vanlig ordning och sätter mig och tjötar lite med lite folk, klockan börjar närma sig 8 och då hör vi hur rektorn och en annan lärare pratar och rektorn säger att Simon (Våran lärare som vi har i Grafisk Design) är sjuk. Och då så ställer vi frågan: "Får vi en vikarie eller är vi lediga?" och då fick vi veta att vi skulle plugga på vårat prov som vi ska ha nu på torsdag, men eftersom att jag åker till Spanien då så struntade jag i att plugga på de idag, de känns som om de vore bortkastad tid att plugga på ett prov som jag för nuet inte kommer att ha.. Kommer ju dock göra de sen när jag kommer hem men de är då de ^^ haha. Så jag tog 9:10 bussen hem igen, sen blev de sängen och vila ut ett tag och efter de hem till pappa och sen tillbaka till mamma ^^ Så nu sitter jag här, håller på att langa in massa musik på olika cd skivor som jag ska bränna inför Spanien! :D Som sagt.. idag så är det bara 2 DAGAR KVAR TILL ALICANTE!! :D:D<3 Det pirrar i hela kroppen bara av att tänka på de!


Dagens låt: The Fray - You found me<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0