Don't Look Away

Mitt senaste inlägg va inte så glatt men jag kände att det va nödvändigt att få ur mig allt jag bar inom mig, så nu är det dags för muntrare inlägg! Jag var ju som bekant i Spanien med Emma och Hanna 3-12/9... Jag saknar ord, fyfan vilken upplevelse de va asså! Det va helt jävla underbart!! :D haha, så jag svär... ^^ höhö. Ne men de va bland de absolut BÄSTA jag har varit med om i hela mitt liv :D Tack så mycket Hanna och Emma, för att ni finns och för att ni gjorde denna resan till det bästa <33 Kommer nog skriva lite mer "djupare" om vad vi gjorde i Spanien i något utav de närmaste inläggen men just nu så hinner jag inte de. Jag har självklart tagit massa bilder i Spanien också, dock så kommer de nog ta lite tid innan jag kan ladda upp dom.. ligger efter i skolan nu eftersom jag va borta ett tag, så måste se till att ta igen saker och då får jag prioritera skolan framför roligare saker...^^ Men dom kommer.. den som väntar på något gott... ;) haha. För övrigt så har skolan flutit på som vanligt, idag så har vi haft massa,massa grafik design då vi jobbade i Indesign, de va riktigt kul att lära sig mer om det faktiskt :) Efter skolan så sov jag en stund, sen så har jag pluggat som ett djur, tränat, duschat och pluggat lite till.. nu sitter jag här och ska snart fixa mig och sen lägga mig och sova, det är sjukt så trött jag är just nu.. vet inte om jag är inne i någon period eller vad det är :S Nu ska jag avrunda min dag med lite Joshua Radin, här är några utav mina favoritlåtar med honom.. Lyssna och njut! :)


Joshua Radin - I'd rather be with you



Joshua Radin - They bring me to you



Joshua Radin - Only you



Joshua Radin - Closer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0