6/4

Dagen började med att klockan ringde 8.30 och då blev de dusch och fixa mig lite, ingen frukost, de fick jag ta senare idag. Klockan 9 sitter jag och mamma i bilen på g till Göteborg, vi åkte till sjukhuset där jag ska opereras och dom tog prover.. vilket inte uppskattas från min sida, de vill jag lova. och även om jag verkligen försökte att ha lite självklontroll så reagerade jag väldigt starkt. Men men, efter det hemska så fick jag äta lite frukost så att jag kunde stå på benen resten av dagen. Resten av dagen, iallafall till klockan 16:30 har jag tillbringat på sjukhuset där jag har fått massvis av information, pratat med läkare, narkosläkaren, sjuksköterskor, andra patienter, kollat in sjukhuset osv. De känns faktiskt mycket bättre nu, mycket mer verkligt och jag vet att jag inte kommer att några detta, aldrig. Min största förändring kommer att ske från den dagen jag opereras och 6 månader framåt, det kommer alla i min närhet märka, samt alla andra. Jag är glad hela jag och hoppas på det bästa! :D Nu ska jag packa väskan och åka till Borås och därifrån fortsätter jag mot Tranemo för att träffa tjejerna, de blir myskväll och imorgon blir det Ullared! :)


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad är det för operation du ska göra? =)

2010-04-13 @ 07:24:59
Postat av: Michaela till Sophia

Jag ska göra en likadan operation som min mamma har gjort :)

2010-04-13 @ 09:43:55
URL: http://miichaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0