APU

Sitter på min APU och för tillfället så är pappa inte här, han är och gör ett kort litet jobb som jag inte kunde följa med på så då sitter jag kvar här och gör lite skolarbete och spanar lite snabbt på nätet, tänkte då uppdatera här på bloggen.. det har varit fattigt med uppdatering men är fan helt slut efter att jag kommer hem från APU.n :O Haha! Måste bara snabbt gå igenom gårdagen här på min APU, först så fick jag installera en skrivmaskin, från scratch och sen fick jag "blåsa" en dator och om installera den, själv.. lille nice ändå ^^ höhö. Iaf, mindre en en vecka kvar tills jag ska börja dricka flytande och det kommer bli en utmaning vill jag säga, men jag ska fan klara det! :) Endast 2 veckor med den skiten och sen är det operation som gäller, på måndag nästa vecka så börjar jag dricka flytande och då får jag bara dricka 880 kalorier om dagen, vilket är oerhört lite så då kommer jag antagligen bitcha lite, men hoppas inte att det blir så ;D Jag har varit dålig på att lägga upp mina bilder här på bloggen, har inte haft tid och ork att sätta mig i Photoshop, men ska försöka ändra på det tills slutet på denna veckan, så håll tummarna för att de kommer komma massa bilder här snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0