Roadtripp

God dag! Har glömt av att skriva här men nu kommer lite uppdatering från dom senaste dagarna.
Jag och Lina samåkte till Tranemo, när vi hade kommit fram till Tranemo så stog Ellinor där med Malin, dom skulle hämta upp oss vid busstationen :) Vi åkte hem till Ellinor där "Ellinors special" serverades, dvs. hemmagjord pizza, mums! Vi satt uppe och tjötade ett bra tag och hade de riktigt trevligt. Vid 10-tiden dagen därpå så tog vi vårat pick & pack och åkte till Ullared, alla hittade massa saker och hela dagen va super mysig :) Jag hittade både leggings, underkläder och linnen i förebyggande syfte till mig, kommer behöva dom om ett tag så varför inte köpa på mig lite nu när jag ändå va där ;) Kändes dock lite konstigt att köpa kläder i en storlek som man inte har i nuläget, men kommer att kunna ha om 6 månader och framöver, men de kändes samtidigt mycket roligt med tanke på att det inte är att "jag kanske kan ha dessa" utan "jag kommer att kunna ha dom", grym känsla! :D Sen blev de kyckligspett med jordnötssås och ris, och sen åkte vi hemåt till Ellinor igen, spanade in lite vad alla hade köpt osv, sen åkte vi hemåt.

Tack för en kanon mysig dag tjejer, det måste vi göra om! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0