Uppdatering

Tiden går vansinnigt fort, eller vad säger ni? När jag gick från skolan fredag vecka 13 så såg jag fram emot en go vecka bestående av lov och sen 2 veckor av APU, allt detta kändes väldigt långt borta om ni förstår hur jag menar.. Men nu är alla dessa 3 veckor slut och imorgon börjar skolan igen. Går visserligen bara en vecka i skolan för sen på Måndag 3/5 ska jag operera mig och sen är jag sjukskriven 2 veckor framöver. Men ändå, allt går så galet fort och ibland så känns det som om man inte riktigt hänger med. Iaf, tänkte bara dra lite snabbt hur min APU var. Jag va hos min pappa på hans jobb. Där jobbar dom med mycket olika saker inom data, skrivare, övervakning, kassaapparater samt massa annat, dom har många bollar i luften samtidigt och det är sällan en lugn stund. Jag har fått programmera kassaapparater, skrivare och byggt om 4 datorer från grunden tills dess att dom är körklara, byggde 2 st åt 2 olika kunder och sen som ett litet eget projekt så har jag byggt en dator till mig själv och en till mig syster, riktigt kul att se hur det man har jobbat med och byggt "kommer till liv" så att säga.

Min tillfälliga diet går förvånansvärt bra nu efter några dagar, på måndag och tisdag i denna vecka så var som ett "vrak", både fysiskt och psykiskt. Men det är ju bara kroppens sätt att säga emot, den är ju inte van vid denna kosten, den vill ju ha det som jag alltid annars äter och dricker, så det är ju inte så konstigt att det ställer till med lite "uppror" i början. Men bara min egen vilja och självkontroll kan styra det, och det har gått bra som sagt. Idag har det gått 7 dagar och jag är då inne på halv tid, om ytterligare 7 dagar så är jag klar med denna dieten och då opereras jag.

På ett sätt så ska det bli skönt att gå till skolan imorgon, jag får träffa tjejerna och dom har jag verkligen saknat. Har inte setts på över 2 veckor nu så det ska bli härligt att se dom igen :)

Nu ska jag dra mig och kolla på "Sons Of Anarchy", den serien trodde jag inte var något för mig men jag hade fel. Jag rekommenderar den starkt!




Kommentarer
Postat av: Hanna med H

Jag blir så stolt över dig! Sons Of Anarchy är det bästa någonsin! och Charlie Hunnam är min framtida man. Men jag missade så mycket när jag var i Norge så jag har inte kollat. Funderar på att köpa säsongen.

och vi måste ses snart! :D <3



heej långa brevet yaouw...

2010-04-26 @ 23:22:49
Postat av: Michaela till Hanna med H

Tack så mycket Hanna, det värmer verkligen att höra det! :D oohja, dom är galet bra och Charlie Hunnam, mums! ;) haha. Ja det måste vi göra! :D <3

2010-04-29 @ 08:46:18
URL: http://miichaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0