Lite tid, mycket planerat

Trött som ett svin är jag, är antagligen på väg att bli sjuk också, hmm.. jag har verkligen inte tid med att bli sjuk, har mycket som händer, mycket att tänka på och mycket att planera dessa 2 kommande veckor. Iaf, idag på APU.n så har jag gjort saker som jag aldrig trodde att jag skulle kunna klara, inte för att det är så speciellt svårt så sätt men för att jag inte trodde att jag skulle fatta allt och kunna komma ihåg allt som ska göras, göra det i exakt rätt ordning för annars så måste hela datorn göras om. Ja, för er som inte har räknat ut det än så har jag alltså fått bygga två datorer från början till slut, när jag började så var det bara själva "skalet" dvs, bara utsidan. Och nu så står dom klara och kompletta med hårddiskar, fläktar, moderkort, "hjärna", cd, kortläsare, usb, grafikkort, kablar samt alla program och uppdateringar osv. Så nu är dom leverans klara till en kund, känns riktigt bra faktiskt :) Något som inte känns så himla bra är att min farmor och farfar mår fruktansvärt dåligt, idag va det riktigt nära alltså.. :(

Nu på eftermiddagen så har jag faktiskt fått sålt min moppe, har haft den i 3 år nu och eftersom att bilen och körkortet är nära nu så kommer jag inte vara i behov av en moppe så sålde den, känns gött me lite goa cash nu, höhö ;D Nu ska jag duscha och sen lägga mig, är precis slut.

Denna underbara rösten hörs ut i mina högtalare, mmm.. det är örongodis!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0