Några snabbisar

Bästa veckodagen: Lördag
Humör: Just nu är jag lite trött men mår för övrigt bra
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Musslor
Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne
Musik just nu: Lyssnar inte på något för tillfället
Favoritsaft : Jordgubb
Dagens längtan: Efter bättre väder
Hur många kuddar sover du med:
6-7
Spelar du nåt instrument: Noppe
Dagens frisyr: Någon skum friss
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Bio eller promenad: Både och, beror helt på med vem
Dagens borde: Planera den kommande veckan och plugga
Dagens fundering: Det är mycket..
Snarkar du? Haha, ibland kan jag göra de lite tyst
Rädd för insekter? Inte alla, men de finns många äckliga typer
Det här är jag bra på: Fota, lyssna och hjälpa andra
Vad vill du jobba som? Fotograf och om det inte skulle bli så, så skulle jag nog vilja hålla på med massage
Chips eller godis? Godis
Skriver du dagbok? Nej
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Näsan, tunga och öronen även fast dom inte räknas så. En tatuering på högra vaden och en till på g
Hur många syskon har du? En lilla syster
Är du rädd för blod? Skulle inte påstå att jag är rädd för det men gillar det inte så
Anser du att du är stark? Ja, både fysikt och psykiskt
Röker du? Nej fyfan
Snusar du? Nej fyfan
Använder du knark? Nej absolut inte
Kaffe eller te? Gillar inget utav dom, men dricker te med honung när jag har ont i halsen
London eller Paris: Har inte varit på någon utav dom ställerna, men skulle kunna tänka mig att Paris lockar mer än London
Favoritfärg: Svart, men gillar även dom flesta färger
Född: Mölndal
Nationalitet: Svensk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0