Jobbigt läge...


Finns så mycket känslor, tankar, funderingar, frågetecken som vandrar runt i mitt huvud, det känns nästan som om någon har tryckt på en repeat-knapp, för alla tankar dyker upp igen, igen och igen. Samma saker men olika svar på frågorna. Ibland så känner man att man inte riktigt vet hur man ska uttrycka sig på bästa sätt och så är det för mig i nuläget, jobbigt läge...

Har beslutångest för vad som ska hända efter jag har gått ur LBS, vill flytta till västervik med Emilie och plugga foto där, vill plugga på fotohögskolan i Göteborg, Gå KY-utbildningar i Göteborg, Starta ett fotoföretag med Emilie, jobba, ta ett år då jag bara reser och gör ingenting, åter igen, jobbigt läge...

Jag vet vad jag vill ha, men frågan som nu går på repeat-knappen är, vad vill du? Jobbigt läge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0