Let me think about it..

Dagen började med en mycket tidig morgon.. närmare bestämt 6.20, då blev de dusch, käka och fixa inför dagen. Åkte sen till min körlektion som jag skulle ha på morgonen, *tummen upp för den* :) Efter min körlektion så drog jag med tåget till Borås för att där bli upplockad utav Emma och hennes mamma, vi åkte och shoppade lite förnödenheter ;) Och sen begav jag och Emma oss in mot knalleland där vi kollade lite i affärer och sen satte oss och tjötade över en en fika, riktigt härligt och mysigt :) Aldrig en lugn stund när vi är i farten, haha snacka om att vissa kanske blev lite störda utav våra samtalsämnen.. ^^ Efter att ha träffat Emma i Borås så drog jag hem till mamma, och där har jag tillbringat hela eftermiddagen åt att göra...ingenting! Fan va gött de är att bara inte göra ett skit. Imorgon blir det en sväng till Borås igen, då ska jag träffa tjejerna och så ska vi ta och käka lunch i stan och tjöta massa inför skolstarten på Måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0