Livet går vidare...

Livet går vidare och ibland så känns det som om det går väldigt fort, idag är en sån dag. För typ en månad sen så bokade jag min halka till den 13 augusti, vilket är imorgon. Och när jag bokade min halka så kändes det som om jag hade gott om tid, och nu är det bara en dag kvar. Eftersom att stora Holm i Göteborg har fullt så ska jag åka till en halkbana i Halmstad och köra, vi ska samlas i Göteborg 8.15 och kommer vara hemma närmare 16.30 om jag inte minns fel ^^ Kommer alltså bli en heldag i Halmstad, kommer återkomma angående hur de va och hur de gick. Men ja, jag kan ju inte ljuga och säga att jag inte är nervös men samtidigt spänd inför morgondagen. Nu ska jag dra och käka lunch och sen ska jag in och ha en körlektion, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0