The way you look at me, the way you touch me

Både igår och idag så har skolan bestått utav föreläsningar, information, ångest inför val och annat tjafs. Har verkligen fått både en och två tankeställare när det gäller vad som ska hända efter gymnasiet, Västervik Göteborg, Sunne eller annat? hmm, jobbigt läge. Men iaf, oavsett vad som händer så kommer de bli bra i slutändan :) Idag pratade vi mycket om vårat stora projektarbete som vi ska göra under året, vet precis vad jag ska göra och det känns galet tryggt att veta de redan, speciellt när jag såg hur andra verkligen fick kämpa med att bestämma sig där och då. Sen var de också en kille från UF (Ung företagsamhet) och snacka om att strata eget företag, hur de går till osv. Skulle tränat på Svenson's efter skolan men min träning blev flyttad eftersom att Johanna, som är min tränare inte kunde idag, så vi kör all in på torsdag ist, känns härligt ;D

Dra på högsta volymen och lyssna på detta, det är seriöst öronorgasm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0