Tillbaka till verkligheten

Idag började skolan igen, efter dryga 2 ½ månaders sommarlov. Så vad hände idag då? Jo vi samlades 9.30 då rektorn snackade lite om året som kommer, och måste säga att de verkligen kändes när han sa: "Om 9 månader så sitter ni här, med era mössor. Ni får stå ute på balkongen och skriva fyfan vad vi är bra!" Satan asså, de kändes verkligen gött att höra de, sista året nu :) Men de kommer vara en blandning av miljoner olika känslor när vi verkligen går ut. Efter hans lilla tal där så drog vi till parken och gjorde lite "lekar" haha, vi vann ju iaf så ;D Slutade vid 2 och då mötte jag upp Emma Karlsson och Emma Ferner i stan, vi tog oss då en rejäl åktur med bilen, musiken dunkade och humöret var på topp! Ferner fick nämligen körkort i förra veckan, grattis till henne! :D
Här kommer en bild på mitt schema för detta året och måste ju säga att jag gillar de jag ser ;) Mycket ... eller nee MASSA foto! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0