T-R-Ö-T-T


Jag är het slut just nu, en halv timmes sömn är inte okeey.. skyller på att någon snarkar för högt ;) haha. Men duktig som jag va så pallrade jag mig upp 5.30 imorse för att gå till skolan, där jag va hela dagen.. dock så somnade jag en gång där ja, åter igen.. skyller de på någon annan.. de är uderbart när man kan skylla på nån annan ;) Efter skolan gick jag lite i Borås, fick köpte julklapp till syrran och hittade min framtida klänning.. mhm, kärlek vvid första ögonkastet.. jag ska ha den, de bara är så! Kom hem, tog den lilla orken jag hade kvar och pluggade, somnade självkart me.. vaknar och är fan lika jävla trött ändå. Så nu ska jag strax dra mig till sängen, har sovmorgon imon me.. de gillas skarpt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0