1 Februari

Hallo! Idag så pallrade jag mig till skolan även fast jag inte mådde 100% bra, men det gick fint. Dagen började med en snabb föreläsning angående högskole provet, dock så ska ju inte vi som går 2.a året göra det nu men det kommer ju bli aktuellt sen när vi går 3.e året så det är ju aldrig fel med lite information. Sen fortsatte vi att jobba på våra projekt i media kommunikation, som tur va så sköt Christoffer upp inlämningen från torsdag denna vecka till måndag nästa vecka.. tror att han, precis som vi ansåg att det va alldeles för lite tid och för mycket arbete, så de va skönt att han tog sitt förnuft till fånga :) Efter detta så va de lunch då jag, Emma, Malin, Jenny, Madde och Nicki beslutade oss för att gå och käka på Subway istället för att äta maten som serverades i skolan, som för övrigt inte va så speciellt fräsch.. inte för att den brukar va nått att "hänga i granen" nu för tiden... men aa ^^ Detta följdes sen tätt upp med både svenska och historia och sist på schemat stod det matte och den varade till klockan 16:30, tog 17:10 bussen och va hemma lagom till maten 18:00. Har precis tagit det lite lugnt och kollat lite på tv m.m.. Så nu blir det till att plugga svenska för hela slanten resten av kvällen, önska mig lycka till!


- 26 dagar kvar!



Foto & Redigering @ Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0