100208

Sorry för dålig uppdatering, jag ska bättra mig.. jag ska också lägga upp bilderna från festen i fredags :)
Men nu till dagen.. Idag har varit en mindre go dag, den började med magont och yrsel och slutade med njursmärtor. jag har haft infektion i njuren en gång tidigare och det va den värsta smärtan jag har känt någonsin, låg och skrek av smärta på sjukhuset och jag vill verkligen inte ha samma sak igen.. just för tillfället så har det inte gått så långt men det känns som om jag har blivit misshandlad på hela min högra sida :S Så idag har min sysselsättning varit tv och sängen hela dagen, har kollat på massor utav detta:

Och här har ni min lilla fina samling av Prison Break ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0