100216

Idag så var det Göteborg som stod överst på schemat som sagt, planen va att jag skulle möta upp Emma på tåget och så skulle vi åka till Göteborg, men planen blev lite ändrad, på ett bra sätt.. för i Borås så träffade Emma på Maria och då bestämde vi att Maria också skulle följa me till Göteborg. De va riktigt trevligt att träffa Maria igen, eftersom att vi inte har träffats på ett tag :) Det blev också som planerat tacobuffén och då va vi lite busiga kan man ju säga.. (A) haha, men det va så värt de! Imorgon så är det också Göteborg som gäller, fast jag ska träffa min mormor och morfar. Min kamera har nu anlänt till Stockholm och snart kommer kostnadsförslaget om hur mycket det kommer kosta att laga den.. jag håller tummarna och hoppas på de bästa! ;)



11 dagar kvar..... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0