Full rulle!

Hade tänkt dra dagen i korta drag, har massor att göra så :P

- Upp 5:30, fixar mig, käkar och åker till skolan.
- Grafisk 08:10-11:00 då jag tog mig en liten paus för en snabb shopping runda
- Lunch till 11:30
- Historia och Media kommunikation från 11:30 - 13:40
- Idrott - Blev gymmet för min del, göööött! Länge sen jag hade sån här träningsverk som jag har nu.. haha ^^
- Träffa mamma och syrran i stan, väntade tillsammans med mamma på att syrran skulle bli klar hos läkaren
- Tog mig en snabbis till Orion och träffade Emma Karlsson som gjorde ett snabb besök i Borås tillsammans med hennes kompis, Emma. Mycket trevligt! :)
- Hem, går ut och fotar i ca 40 minuter
- Beger mig hem och käkar och nu sitter jag här. Ska strax fortsätta med svenska uppgiften... blä! ;P

Denna underbara låten spelas för fullt hos mig för tillfället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0