Frost frossa

Som ni säkert ha märkt så har jag slutat att "märka" mina bilder, tycker att det förstör bilden på sitt sätt, men samtidigt så är det ju ett smidigt sätt att visa att det verkligen är jag som har tagit bilden. Men som sagt, nu har jag slutat göra det och istället så kommer jag enbart att lägga upp bilder som jag har tagit, och skulle det vara så att det är någon annan som har tagit bilden som jag lägger upp så kommer jag skriva det.
Men som "standard" så kommer jag bara att lägga upp mina egna bilder.

Hoppas att ni gillar bilderna som jag nu kommer lägga in, det är närbilder/macrobilder på frost. Enjoy! :)


Bild 1: Först en bild tagen skapligt nära och sen en mer inzoomad bild. 





Bild 2: Mängder av kristaller



Bild 3: Macro - Frost



Bild 4: Frost



Bild 5: Kristaller



Bild 6: Annorlunda perspektiv - Kristallerna är närmast i bild, istället för längre bort.



Bild 7: Iskristaller



Kommentarer
Postat av: Mary

Fina :)

2010-01-29 @ 23:36:34
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Michaela till Mary

Tack så mycket :)

2010-01-30 @ 22:24:31
URL: http://miichaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0