You better work it

Dagen har varit mycket bra måste jag säga.. kan ju börja med 1 ½ timmes sovmorgon och det behövdes verkligen! Iaf, klockan ringde 7 och då va det frulle som stog på menyn, satt och kollade på "Vakna med The voice" och käkade, sen packade jag det jag skulle ha och begav mig till bussen. Väl i Borås så möter jag upp tjejerna och vi beger oss till ishallen, vi hade friluftsdag idag och vi valde Curling. Kände att det skulle va kul att testa på något nytt osv.. och kul va de, men det är så mycket svårare än vad man tror :O Men som sagt, de va riktigt kul och sällskapet kunde ju inte ha varit bättre heller :) Curling 10-11 och tog sen något snabbt att äta innan jag begav mig till gymmet där en timmes träning väntade, gött värre! Drog hem med 13-bussen, väl hemma så har jag hittat på både det ena och det andra men just nu så är det plugg som står på schemat, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0