Baby you can drive my car...

Som jag skrev tidigare så har jag börjat min intensiv kurs för körkort och jag trodde att jag skulle fucka upp totalt, men det har gått bättre än väntat. Har inte haft några problem utan det har flutit på gott som bara den! :) Både imorgon och på torsdag så har jag dubbel lektion och en massa teori, i helgen ska jag sätta mig och enbart plugga vägmärken, ska verkligen nöta in dom så dom sitter bra tills dess att jag ska ut i den stora staden, Göteborg och köra. Det ser jag fram emot men är samtidigt lite små nervös för all stress i trafiken och så, samt att jag har aldrig varit så bra på vägmärken, så därför behövs det pluggas på. Nu väntar ytterligare lite teori pluggande och sen blir det nana kudden. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0