Intensiv körning!

Söndag kväll... I vanliga fall så "förbereder" jag ju mig inför skolan på måndag morgon, men imorgon så väntar 2,5 veckors intensiv körning och pluggande av teori. Det är lite nervös men samtidigt så är jag taggad också, vill ju ha mitt körkort så, hehe. Så om allt går som planerat så har jag mitt körkort i början av Juli, gött som fasen! :)

Igår var det Fest i Herrljunga, det började med en go förfest hos Lina där vi sedan gick till Parken och tillbringade våran tid i öltältet och på dansgolvet, in på små timmarna så drog vi oss hem till Lina där det blev fyllekäk. Riktigt kul kväll! :)

Här kommer några bilder som jag tog igår:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0