God morgon!

Nu sitter jag och äter min första frukost med min "mjuka kost", knäckebröd med mjukost på. Nu låter det nog konstigt att säga att knäckebröd ingår i min "mjuka kost" men det är bara för att knäckebröd är bra för magen, hade jag ätit vitt mjukt bröd så hade de svällt i magen och "stoppat" igen så att jag inte hade kunnat ta mer än en tugga. Ska på läkarbesök idag och imorgon ska jag till skolan på kvällen, det är nämligen Expo i skolan där folk får visa upp och ställa ut saker som dom hade gjort under året. Jag ställer bland annat ut med 2 olika affischer, de ska bli kul att se men det som ska bli roligast är att få träffa tjejerna igen, har verkligen saknat dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0