Happy days!

Vart tog det fina vädret vägen? Imorse var det sol, blå himmel och nu är det grått och regn.. Inte så himla kul, på tal om kul.. Igår så tillbringade jag eftermiddagen och lite av kvällen med Lina, Ellinor, Malin och Nicki, det började med att vi gick och käkade på café bakgården, de va mycket mysigt :) Under tiden vi satt där då fick Lina en lite försenad 18 års present, var var det tro? haha, det berättar jag inte här men kan säga att presenten ledde till mycket skratt och lite rodnade kinder hos Lina, haha. Klockan 18:00 så satte vi oss i Biosalongen och där satt vi fram tills 20:30, filmen som rullade var "Sex and the city 2", och den var bra, kanske inte topp betyg men bra. Fick dock springa som ett djur till min buss sen, hann precis med den, puh! Idag åkte föresten Lina och Emma till Turkiet, silka fuskisar! ;D Kommer sakna er tjejer! Ne, nu är det helg och nu ska jag ha det gött, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0