Hello sunshine!

Snart har 3 veckor gått och min sjukskrivning lider mot sitt slut, tiden har gått så otroligt fort men i vissa stunder så har den gått fruktansvärt långsamt. Idag vaknade jag utvilad och glad, solen sken och termometern visade 25 grader i skuggan, underbart! Jag la mig och solade på balkongen i ca 30 minuter, mer behövdes inte idag kände jag, det är så jävla underbart att ligga där i den stekande solen med go musik i öronen och bara njuta och drömma sig bort en stund, jag älskar det. Sen när jag skulle äta så kände jag bara hur jävla trött jag är på mat, all mat som jag äter ingår ju i min speciella diet som jag måste hålla ett tag till och jag är så trött på det jag äter så jag tror jag spyr. Så för att komma på bättre tankar och på bättre humör så ska jag lägga mig i solen en stund till och detta är några av dom låtarna som följer med mig dit:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0