Lever jag?


Hallå ja, vart har jag tagit vägen? Lever jag? Har jag dött och sen återuppstått? Haha needå, jag är omtumlad men mår bra. Min operation gick bra och redan i onsdags så fick jag komma hem, borta bra men hemma bäst :) Dom senaste dagarna så har utvecklingen gått fruktansvärt fort och bra, eftersom att min mamma också har gjort samma typ av operation så blir det ofta så att vi jämför med varandra om ditt och datt, vilken är lite lustigt. Från måndag tills nästa tisdag så får jag enbart dricka flytande så som soppor, juice, vatten, saft osv. Men på tisdag nästa vecka så kommer jag få börja så smått att äta "mjuk mat" så som potatismos och lätt stekta köttbullar. ååh, det vattnas i munnen på mig bara genom att sitta här och skriva om de, haha ^^ De ska bli sååå got att få tugga på något igen, har inte gjort de på tre veckor nu.

Idag så fick jag fin besök från Borås och Skara, Hanna och Emma kom hit för att hälsa på, dom hade också med sig en jättefin blombukett som dom hade varit söta och köpt, tack så mycket för den! :) Vi va hos mig ett tag och snackade och sen begav vi oss till Emmas pappa, han har nämligen köpt en hundvalp och den gick verkligen inte att motstå vill jag lova! Fyfan va söt!! ne, söt är en förolämpning... den var bland det sötaste jag har sett! :D

Nu måste jag dra mig, ska kolla på film med mamma, heej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0