YES!

Hej, sorry för sämsta uppdateringen hittills, men har haft mycket att stå i dom senaste dagarna. Ska fatta mig kort för hinner inte skriva så värst mycket, men iaf.. I torsdags när jag va i skolan så mådde jag dåligt och det började bli allt värre ju längre dagen gick, men jag pressade mig igenom allt men till slut så sa min kropp ifrån. Senare på kvällen när jag kommit hem så tar jag tempen och upptäcker att jag ha 39,5 grader, halsont, ont i kroppen, snuva och huvudvärk... och med tanke på att min operation skulle ske om 4 dagar så blev jag totalt knäckt, som ni säkert vet så får man inte opereras om man är sjuk. Dessa dagarna har jag alltså kurerat mig själv, bara druckit och sovit och med tanke på att min nuvarande diet innehåller såpass lite energi så kan ni kanske föreställa er hur jag mådde, SKIT. Nu har det iaf gått 3 dagar och jag har ingen feber längre, mitt huvud är bättre, min kropp mår bra men min hals och min näsa är fortfarande skumma. Så vi ringde läkaren och frågade om det blir något imorgon eller inte, och han sa som så att om läget inte förvärras så kan jag opereras imorgon, men mår jag sämre så kan jag inte det. Men som det är nu, ska blir det alltså operation för mig imorgon! :) Haha, de måste låta sjukt att jag blir glad över att det är så, men för mig så kommer detta vara det bästa jag någonsin har gjort :D

Jag hinner inte skriva mer nu men lovar att lägga in nått inlägg innan jag ger mig iväg till sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0