Man kan inte förlora något man aldrig har haft.


haha, vart ska jag börja? APU.n är skönare än skönast, goa människor! På väg hem från APU.n så händer nog de mest bissara, skumma, skeva.. orkar inte dra allt här på bloggen men aa, gubben hade nog fan dödslängtan eller något.. min syrra langar ju den skönaste kommentaren idag, bara iskallt sådär.. : "Vill du dö eller?" iskall brud ;) haha. Nee, men då va la inte jag heller så glad på gubben i fråga så hade jävligt go lust att gå ur bilen och langa in han i skogen eller något.. är ju inte speciellt aggressiv av mig, haha .. btw, aggressiv är nog de sista jag är.. men idag, då va de nästan så jag själv blev rädd och förvånad över mig själv.. helt sjukt.. haha.

Och på tal om något som är sjukt.. jag har aldrig fryst såhär mycket i hela mitt liv, avlider ju nästan.. så nu väntar en underbar bastu, go och hög musik samt en lång dusch, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0