De går upp.. och de går ner

De va verkligen så härligt att träffa tjejerna idag, dock svårt att ta igen 3-4 veckor på en enda dag.. så snacka om att de har snackats och skrattats non-stop idag! Underbart säger jag bara! :D Underbart va ordet när jag kommer in i entrén och möts av dessa fina människorna, slänger mig i soffan på Emilie och kramar om henne... fan du får inte åka till usa något mer under min livstid iaf, haha ;) Att vara ifrån pp-tjejerna såhär länge är bannemej tortyr! Finare tjejer från man leta efter :)


Nu ska jag bli en aning allvarlig också..

Förstår mig verkligen inte på vissa människor asså, hur dom tänker och beter sig.. jävla stolpskott hela högen ju. Inte konstigt att dom har dåligt ryckte så som majoriteten av dessa håller på. Blir så trött, nee.. blir inte bara trött, är nära ett utbrott.. nästa som gör så kommer jag fan slå in skallen på, jag är nästan seriös här nu, det kokar fan i mig när jag tänker på det. Finns det verkligen ingen som inte beter sig som ett jävla ass...?! Dom som inte gör de är dessvärre väldigt få..

Gött att få ut lite saker här känner jag.. nu, blir de tomteskum och film!


Kommentarer
Postat av: Calle

Hoppas du inte menar mig där :/

2010-11-30 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0