Nu laddar jag om!


Dom 2 sista dagarna har verkligen varit.. hur jag ska uttrycka de? Skumma, har hänt mycket saker som jag bara vill glömma, lägga åt sidan, rensa bort från minnet. Pallar inte me att folk drar ner mig på detta sättet längre, skeva stolpskott. Så nu laddar jag fan om! Imorgon börjar min APU och de ska bli riktigt skönt att komma dit faktiskt, dels för jag vet att de är bra, dom gillar mig, jag gillar dom men också för att jag får göra de jag vill.. vara i studion, vara kreativ, lära mig nya saker om foto. Jag ser fram emot 3 veckor av en grymt bra APU :)

För övrigt så har jag hittat min framtida tatuerare, eller ja.. hittat och hittat. har spanat in henne ett bra tag, dock så va de ett tag sen jag va inne och kollade på hennes tatueringar, men gjorde precis de och fan.. hon är ju sjukt grym på att göra realistiska tatueringar! Och med tanke på att min nästa ska bli ett porträtt, så kommer hon att passa perfekt för jobbet! :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor S

Michan, låt ingen dra ner dig! Du är stark, du är fin, du är fantastisk!! Du har ett hjärta av guld och det får ingen utnyttja!! Puss på dig, har gjort ett pepp inlägg på min blogg till dig! <3

2010-11-07 @ 21:45:08
URL: http://ellinormia.blogg.se/
Postat av: Michaela till Ellinor

Finaste människa.. du ska se hur jag ser ut nu.. (tänk tillbaka när vi satt i matsalen och hela jag rodnade) så ser jag ut för tillfället, haha, helt galet ;D



Åh, tack så mycket Ellinor! Läste precis de och blev så glad :D Du är så underbar!<333 PUSS PÅ DIG!<3

2010-11-07 @ 21:51:11
URL: http://miichaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0