Rastlös brud


Vad gör jag uppe? hmm.. den frågan har jag ställt till mig själv säkert 100 gånger nu den senaste timmen.. huvudet säger att jag borde sova, fast samtidigt inte.. för många tankar som snurrar runt, får fan ingen ordning på de, min största svaghet: Jag analyserar saker för mycket.. en del av mig, men som jag personligen kan tycka är både bra och dålig, och i detta fallet är den dålig.. och kroppen säger att jag inte kan koppla av, de kryper i hela mig, vet fan inte vart jag ska ta vägen snart.. Så helt plötsligt så fick jag mig ett ryck, och satte mig i photoshop och grejade lite me en gammal bild på mig, blev inte som jag hade tänkt mig, inte alls faktiskt. men men, så kan de bli när man slänger ihop något på 5 minuter. Fick till ett par rundade hörn mitt i allting, vet inte va som hände men fick ett infall bara, dock så passar inte de så snyggt ihop här på bloggen, som ni kommer märka men jag orkar inte riktigt bry mig om de nu. Jag är rastlös och detta blev resultatet;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0