Skarpt läge


Ja, idag va de verkligen skarpt läge för min del, hade studion 8-12 idag och där skulle jag fota ett projekt till dom jag är hos, ska fota och designa deras julkort som dom ska skicka ut till sina kunder, väldigt kul att de kommer vara min design och mitt foto som skickas ut :) "Syns man inte så finns man inte" ett bra ordspråk, så nu har jag en chans att synas lite ;D hehe. Fick verkligen till de i studion och blev väldigt nöjd, så pass nöjd att jag hade drygt en timme kvar och då drog la jag igång med att fota mig själv, man får ju ta tillfället när de väl kommer, haha. Gick loss ganska mycket faktiskt.. kommer lägga upp en del bilder här på bloggen, typ imorgon skulle jag kunna tro att de blir :) Har inte riktigt haft tid att fixa dom än, har hållit på i photoshop med min APU.s bilder hela kvällen, och lär ju bli sittandes ett tag till.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0