Stomach ache..


Dagen blev ju inte riktigt som jag hade planerat.. den började ju bra, med min APU. Dock en bit in på APU.n så högg de till i magen, de gjorde verkligen sjukt jävla ont, och under dagens gång så har min magont bara eskalerat till ännu värre. Kan verken äta, dricka eller koncentrera mig, ögonen tåras fan hela tiden och med tanke på min operation så blir jag ju ännu mer rädd och nervös. För att vara ärlig så har jag inte haft såhär ont i magen efter min operation, så har inte en aning om vad de kan vara.. Så fick gå tidigare från APU.n, för jag klarade inte av att vara kvar.

Så nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att det blir bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0