Ändring i schemat...

Ja, för att fatta mig kort (Inte för att det är min starka sida, men iaf) igår så ringde Ellinor till mig och frågade om mitt schema också var ändrat, nyfiken som jag var så va jag tvungen att kolla detta och det visade sig att det stämde, så istället för att börja 9.40 och sluta 16:20 så går vi 8.10-15:10, både negativ och positivt där måste jag säga. Men i vilket fall som helst, tidigt var det och tidigt ringde klockan också.. får nästan ångest bara av att tänka på att den stog på 5.25 i morse, haha. Väl i skolan så var det bara foto på schemat, i 6 timmar. Efter skolan så drog jag till gymmet och träffade Johanna, vi snackade lite och sen körde jag igång med träning, känslan av att ta ut sig totalt kan verkligen vara så skön ibland asså.


Gammal bild..

Foto, redigering & modell @ Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0