Foto hela dagen lång!

Dagen har rent av bara flugit iväg.. helt galet fort har de gått! Och ändå va de jävligt drygt att gå upp 5.15 imorse.. avled nästan på kuppen. Men väl i skolan så satte jag mig och gjorde iordning lite vimmelbilder som ska va me i skolkatalogen, rätt nice att veta att mina bilder kommer vara i LBS skolkatalog i år, aldrig fel de ;) Mitt i mitt lilla photoshopande så blir jag avbruten av Nicki och Jenny som frågar om jag kan fota dom en stund i studion, och vem tackar nej till studion liksom? haha, så de va ju givet att göra de. Efter de så tog Jenny lite bilder på mig i studion och sen satte jag mig för att fortsätta med vimmelbilderna, blev nästan klar då Lina dyker upp i fotosalen. Hade bett henne stå som min modell tidigare på dagen, så de blev lite porträtt bilder på henne me, lite övningsbilder med motljus, medljus, sidoljus, direkt blixt, indirekt blixt osv. Sen blev de till att photoshopa dom bilderna och till sist göra klart vimmelbilderna, härligt när allt låg inne i inlämningsmappen och det va 3 timmar foto kvar ;) haha. Så fick dra hem tidigare vilket inte gjorde mig något alls.. haha (A) Langar in lite bilder som jag tog på Lina sen idag :)

Sitter förövrigt och lyssnar på denna sköning till låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0