Nanana...

Snacka om skön dag, tänk om alla dagar kunde kännas såhär bra, då vore allt så mycket enklare! Till att börja me så fick jag sovmorgon, bara de är ju fan underbart.. Åkte sen till Borås för att fota lite på fotouppgiften tills på torsdag, då får jag ett härligt samtal av Ellinor, som frågar om jag vill ta en morgon fika med henne, och självklart tackar man ju inte nej till de, så vi möttes på Orion där vi fikade och tjötade lite. Efter de så drog vi åt varsitt håll och fortsatte fota våran uppgift, snacka om go start på dagen! Och sen efter de så kom allt bra på löpande band, som jag skrev förut.. Tänk om alla dagar kunde kännas såhär bra! Inget, Nee.. Fan inget kan förstöra denna dagen, I love it!

Detta firas med lite Joshua Radin, säger bara.. kärlek till denna underbara mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0