Tidsfördriv.

Nu langar jag lite dryga frågor, bara för att jag har drygt tråkigt!




Hur bor du: I hus hos pappa och lägenhet hos mamma

Brukar du komma i tid: Nästan alltid, stör mig på att folk är sena när man har bestämmt tid så försöker att undvika att vara de själv.

Hur lång är du: 173

Kan du laga mat: De kan ja väll inte påstå så sätt, dock så vill jag gärna lära mig :)

Har du någon fobi: Spindlar, blöta hårstrån i duschen.. panik!

Hade du en bra kväll igår: Nja, kunde ju ha varit bättre

Vilket är ditt senaste inköp: Köpte mat i stan förut idag

Din favoritdryck på morgonen: De är olika, dricker de mesta

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget

Har du sovit i din egen säng inatt: Yes

Vad hade du sönder senast: De minns jag inte

Vem snackade du med senast: Syrran

Alkoholhaltig favoritdricka: Bacardi Apple, lätt goast!

Saknar du någon just nu: Ja..

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ljuga, otrohet, diss

Senaste person du ringde: Pappa

Vad drack du senast: Fanta - Exotic

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga, dricker inte kaffe

Använder du hudkräm: Noppe

Attraheras du av män med skägg: De är seriöst manligt, så ja.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Skapligt

Vilken låt lyssnade du senast på: Inna - Hot

Har du pengar på mobilen: Ja

Vilken svordom använder du mest? Haha, ska jag ens börja?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja absolut, foto in my <3

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Oj, de finns mycket jag skulle vilja göra men skulle nog köpa värsta resan för mig och mina närmaste

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja

När var senast någon stötte på dig? Idag?

Äger du några popband t-shirts? Haha, har gjort men inte längre.

När flög du senast? Till Spanien 2009, underbart!

Pratar du några andra språk? Engelska

Har du gråtit offentligt? Ja

När sov du senast på golvet? Hahaha, de har ju hänt på någon fest sådär ja.. *host* skara *host* ;)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? De är väldigt olika

Är dina dagar fullbokade och stressiga? För de mesta

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nja, de är tveksamt asså, höjder är inte min starka sida

Tycker du om att krama folk? Alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0