Det är din förlust, och enbart din.


Härligt att jag fick se att du inte är lika snäll, go och fin som du vid första blicken verkade vara, jävla ass. Du är absolut inte värd mig, du är verkligen inte de. Du är inte värd att ens lägga ner tid på, från och med nu så kommer jag inte lägga minsta lilla tanke eller känsla på dig. Jag hoppas att du nån gång vaknar upp ur ditt jävla sätt att behandla folk på och inser att du faktiskt gick miste om någon jävligt bra. Och att de inte finns en möjlighet till att ens få prata med mig igen, man behandlar inte nån på de sättet utan konsekvenser. Eller ens tror att de är okej, för de är de inte, de är verkligen känslokallt och riktigt jävla svinigt. Ingen vill ha en som är sån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0