Manshora.com

Himla bra dag, fick leka med min fotoutrustning idag, lära känna den tills de är dags för mig att åka ut på jobb själv, sätta händerna i helt ny utrustning - snacka om lycklig tjej! :) Dock så hände en liten grej vid lunch, va ute och gick en snabbis med några från jobbet och så börjar de regna lite, sådär halv mysigt regn bara men efter en liten stund så bara himlen öppnade sig totalt och de bara öste ner, de va fan helt sjukt! Fick kubba hela vägen till jobbet och upp för den jävla backen..de va fan inte lite jobbigt :O Så kommer in på jobbet igen, blöt som en galning, hela jag va blöt och kall, men samtidigt så va de rätt härligt att springa i regnet, iaf så tänkte jag så när jag väl kommit in i värmen och de torra ;D haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0