Alla hjärtans dag


Har egentligen inga "bra" erfarenheter av alla hjärtans dag, och trodde inte att denna dagen skulle bli något annorlunda eller något speciellt me. Hade dock planerat att åka hem till Emilie och träffa henne, tjöta, skratta, baka och jobba me vårat projektarbete. De första jag möts av är en helt underbar kram, en sån där kram man egentligen aldrig vill släppa taget om, man vill bara gosa in huvudet i axeln på den andra personen och stå där i evigheter. Som om inte de vore nog så fick jag en gosig nalle, godis och ett fint litet brev. Tror inte du förstår hur mycket de betyder för mig, sånna här saker är väldigt värdefulla för mig, tack så mycket! Du är underbar människa!!! <33 Efter att ha blivit en aning rörd och emotional där ett tag så satte vi oss och spanade på resor, studentresa närmar sig me stormsteg.. vi föll för några ställen, dock ett som va... helt jävla sick, så vackert va de!! Sen blev de lite bakning, muffins.. och kan ju säga att de slutade i KRIG! haha! Men de blev ändå en del smet över till muffinsen, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0