Det kallas tvivel, det där som stör..


Mycket dötid och fotogrejs idag, dock alltid lika kul att träffa tjejerna, min energikälla, mina fina PP-tjejer! :) Mycket fixande och trixande inför fotoutställningen nästa vecka, men de blir nog kanonbra. Kommer kännas lite jobbigt, man undrar ju alltid vad folk kommer tycka, tänka och känna inför ens egna bild liksom, lite pirrigt! Kom på att de är en månad kvar tills jag fyller år idag, hmm.. 19 är en sån himla "mellanålder" de är de där året mellan 18 och 20, de året som för många bara är ännu ett år närmare 20. Dock ska de firas, på något sätt ska vi slå klackarna i taket så de skriker om de!

De va också mycket snack om balen och studenten idag.. fan de är ju riktigt nära nu ju :O Bal 8/6 och studenten 10/6.. kommer bli grymt nice! :D Och sen, kanske en vecka efter studenten eller något, så drar jag och tjejerna utomlands på våran studentresa, fucking underbart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0