Nattbloggande


Vad gör jag uppe liksom? Borde ligga och vila så jag bli helt frisk nån gång fan.. men kan inte, kan inte "gå ner i varv", lugna ner mig såpass att det ens är skönt att lägga sig i sängen, det kryper i kroppen på mig, mina tankar är någon annanstans, till och med nu när jag sitter och skriver här på bloggen, så är mina tankar någon annanstans. Jag är trött, men ändå inte. jag svamlar, mina ord får ingen mening.. jobbigt. Jag vet inte hur fan jag ska fortsätta, de va evigheter sen jag va just här som jag är nu. En evighet som gör att jag nästan känner mig helt fucking fel. Jag måste hitta rätt, hitta rätt väg i all denna röran, helvete. Jag vet ju vad jag vill, jag är bara rädd.


Kommentarer
Postat av: Calle

Inte vara rädd :/

Du är en tuff och stark tjej ju :P

Kram på dig och kom igen nu :D

2011-01-04 @ 17:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0